ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАЛАРИ БРЕНД ҚИЙМАТИНИ БАҲОЛАШНИНГ МОДЕЛИ
PDF (O'zbekcha)

Ключевые слова

бренд
бренд идентикати
бренд имиджи
бренд капитали
олий таълим муассасаси

Как цитировать

Зуфарова, Н. (2022). ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАЛАРИ БРЕНД ҚИЙМАТИНИ БАҲОЛАШНИНГ МОДЕЛИ. Economics and Education, 23(1), 70–77. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss1/a351

Аннотация

Сўнгги бир неча ўн йилликлар давомида бренд капиталини аниқлаш маркетинг соҳасидаги илмий тадқиқотчилар учун ечимини кутаётган муаммо сифатида қаралмоқда ва кўплаб тадқиқотлар олиб борилмоқда. Ушбу тадқиқотнинг асосий мақсади Олий таълим муассасаларининг шаклланган имижини брендга айлантириш билан боғлиқ бўлган муаммолар ҳамда ОТМларни брендини шаклланишига ҳисса қўшувчи омилларни аниқлаш, бренд капиталини ўлчаш мақсад қилинган. Тадқиқот натижаларини ОТМлар брендини шаклантириш бўйича асосий стратегик мақсадлар белгилашда фойдаланиш мумкин.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss1/a351
PDF (O'zbekcha)

Библиографические ссылки

Манба: www.unesco.org

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги ПФ-4947-сонли Фармони. Ўзбекистон Республикаси қонунчилик ҳужжатлари тўплами. 2017 йил. 6-сон.

Farquhar, P. (1989). Managing brand equity. Marketing Research, 1, 24–33.

Aaker, D. A. (1991, September). Managing brand equity: Capitalizing on the value of a brand name. New York, NY: Free Press.

Kapferer, J. N. (1998). Strategic brand management: Creating and sustaining brand equity long term. London: Kogan Page. Kaufmann, H.

Keller, K. (2003). Brand synthesis: The multidimensionality of brand knowledge. Journal of Consumer Research, 29, 595–600. http://dx.doi.org/10.1086/jcr.2003.29.issue-4

Aaker, D. A. (1991, September). Managing brand equity: Capitalizing on the value of a brand name. New York, NY: Free Press.

Huang, R., & Sarigöllü, E. (2012). How brand awareness relates to market outcome, brand equity, and the marketing mix. Journal of Business Research, 65, 92–99. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2011.02.003

Keller, K. L. (1993). Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity. Journal of Marketing, 57(1), 1–22. http://dx.doi.org/10.2307/1252054

Rossiter, J. R., & Percy, L. (1987). Advertising and promotion management. New York, NY: McGraw-Hill.

Chang, H. H., & Liu, Y. M. (2009). The impact of brand equity on brand preference and purchase intentions in the service industries. The Service Industries Journal, 29, 1687–1706. http://dx.doi.org/10.1080/02642060902793557

Doney, P. M., & Cannon, J. P. (1997, April). An examination of the nature of trust in buyer–seller relationships. Journal of Marketing, 61, 35–51. http://dx.doi.org/10.2307/1251829; Ganesan, S., & Hess, R. (1997). Dimensions and levels of trust: Implications for commitment to a relationship. Marketing Letters, 8, 439–448. http://dx.doi.org/10.1023/A:1007955514781

Azoulay, A., & Kapferer, J. N. (2003). Do brand personality scales really measure brand personality? Journal of Brand Management, 11, 143–155. Retrieved from http://www. kapferer.com/mp_pdf/A%26KBrandPersonality_52643.pdf

Aaker, J. L. (1997). Dimensions of brand personality. Journal of Marketing Research, 34, 347–356. http://dx.doi.org/10.2307/3151897

Long, M. M., & Schiffman, L. G. (2000). Consumption values and relationships: Segmenting the market for frequency programs. Journal of Consumer Marketing, 17, 214–232. http://dx.doi.org/10.1108/07363760010329201

Pinar, M., & Trapp, P. (2008). Creating competitive advantage through ingredient branding and brand ecosystem: The case of Turkish cotton and textiles. Journal of International Food & Agribusiness Marketing, 20 (1), 29-56.

https://studfile.net/preview/1582409/page:3/

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Copyright (c) 2022 Экономика и образование