ҲУДУДЛАРНИНГ ЭКСПОРТ САЛОҲИЯТИНИ ОШИРИШДА АХБОРОТ ТИЗИМЛАРИНИ ҚЎЛЛАШНИНГ ХОРИЖИЙ ДАВЛАТЛАР ТАЖРИБАСИ (АНДИЖОН ВИЛОЯТИ МИСОЛИДА)
PDF (O'zbekcha)

Ключевые слова

экспорт
внешняя торговля
ID-карта
экспортный потенциал
интернет-технологии
технологии
инфраструктура
электронная коммерция

Как цитировать

Мамасоатов, Д. (2020). ҲУДУДЛАРНИНГ ЭКСПОРТ САЛОҲИЯТИНИ ОШИРИШДА АХБОРОТ ТИЗИМЛАРИНИ ҚЎЛЛАШНИНГ ХОРИЖИЙ ДАВЛАТЛАР ТАЖРИБАСИ (АНДИЖОН ВИЛОЯТИ МИСОЛИДА). Economics and Education, (2), 167–171. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss2/a28

Аннотация

В статье анализируется состояние экспорта регионов и способы использования информационных систем, а также способы организации их продаж, а также ключевые направления развития экспорта в результате изучения зарубежного опыта.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss2/a28
PDF (O'zbekcha)

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича Ҳаракатлар стратегиясини “Илм, маърифат ва рақамли иқтисодиётни ривожлантириш йили”да амалга оширишга оид давлат дастури Фармони. 2020 йил 2 март.

Андижон вилояти статистика бошқармаси маълумотларидан фойдаланилди.

UNDP Digital Development Initiative Programme.

https://egovernment.uz/uz/

Котлер Ф. Глобал маркетинг. - М.: Прогресс, 2015 й. 209 б.

Қозақова М.Ш. Замонавий ахборот-коммуникация технологиялари асосида маҳсулотлар брендини ривожлантириш “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. №2, март-апрель, 2017 й. 129 Котлер Ф. B2B Бренд менежмент. –М.: Прогресс, 2006 й 143 б.

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим