Аннотация
В статье анализируется состояние экспорта регионов и способы использования информационных систем, а также способы организации их продаж, а также ключевые направления развития экспорта в результате изучения зарубежного опыта.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича Ҳаракатлар стратегиясини “Илм, маърифат ва рақамли иқтисодиётни ривожлантириш йили”да амалга оширишга оид давлат дастури Фармони. 2020 йил 2 март.
Андижон вилояти статистика бошқармаси маълумотларидан фойдаланилди.
UNDP Digital Development Initiative Programme.
Котлер Ф. Глобал маркетинг. - М.: Прогресс, 2015 й. 209 б.
Қозақова М.Ш. Замонавий ахборот-коммуникация технологиялари асосида маҳсулотлар брендини ривожлантириш “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. №2, март-апрель, 2017 й. 129 Котлер Ф. B2B Бренд менежмент. –М.: Прогресс, 2006 й 143 б.
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим