СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ МЕТОДОЛОГИИ ОЦЕНКИ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ТОРГОВЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ
PDF (O'zbekcha)

Ключевые слова

коммерческое предприятие
торговые услуги
конкурентоспособность
конкурентное преимушество
критерии оценки
коэффициент конкордации

Как цитировать

Сайдуллаев, Ш. (2023). СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ МЕТОДОЛОГИИ ОЦЕНКИ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ТОРГОВЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ. Economics and Education, 24(3), 273–277. https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss3/a43

Аннотация

В статье анализируеця методология оценки конкурентоспособности коммерческих предприятий на основе технического уровня предприятия, уровня организации труда, оценки ассортимента, эффективности управления, состояния и квалификации трудових ресурсов.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss3/a43
PDF (O'zbekcha)

Библиографические ссылки

Шарипов И.Б., Хакимов З.А. Енгил саноат корхоналари рақобатбардошлигини баҳолаш услубларини такомиллаштириш. // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий-электрон журнали. 3-сон, май-июнь, 2017 йил.

Портер М. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов. / М.Портер; пер. с англ. 2-е изд. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. – 454 с.

Болтабоев М. Тўқимачилик саноатида маркетинг стратегияси. – Т.: Фан, 2004. – 223 б.

Солиев А., Бузрукхонов С. Маркетинг. Бозоршунослик. Дарслик. – Т.: Иқтисод-молия, 2010. – 294 б.

Абдукаримов Ф.Б. Савдода бозор механизмини такомиллаштириш ва самарадорлигини ошириш йўллари (Самарқанд вилояти мисолида). Иқтисодиёт фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. – Самарқанд: СамИСИ, 2011. – 156 б.

Абдукаримов Б.А. ва бошқалар. Савдо иқтисодиёти муаммолари. Ўқув қўлланма. – Т.: Иқтисод-молия, 2016. – 504 б.

Нормуродов У.Н. Чакана савдо хизматлари кўрсатувчи иқтисодий субъект рақобатбардошлигини ифодаловчи кўрсаткичлар. // Сервис журнали. – Самарқанд, 2019 й. 2-сон, 34-36-б.

Ибодов К.М. Монополияга қарши бошқарув назарияси. Ўқув қўлланма. – Т.: “Iqtisod-moliya” нашриёти, 2020 йил. ‒ 308 бет.

Ибодов К. Ресторан хизматлари соҳаси рақобатбардошлигини баҳолаш услубиятини кенгайтирилган маркетинг комплекси (7P’S) ва мижозларнинг қониққанлик индекси (CSI) асосида такомиллаштириш. // Iqtisodiyot va taʼlim, 2022, 23 (1), 173-180. https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/369

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Copyright (c) 2023 Economics and education