Аннотация
В статье анализируеця методология оценки конкурентоспособности коммерческих предприятий на основе технического уровня предприятия, уровня организации труда, оценки ассортимента, эффективности управления, состояния и квалификации трудових ресурсов.
Библиографические ссылки
Шарипов И.Б., Хакимов З.А. Енгил саноат корхоналари рақобатбардошлигини баҳолаш услубларини такомиллаштириш. // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий-электрон журнали. 3-сон, май-июнь, 2017 йил.
Портер М. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов. / М.Портер; пер. с англ. 2-е изд. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. – 454 с.
Болтабоев М. Тўқимачилик саноатида маркетинг стратегияси. – Т.: Фан, 2004. – 223 б.
Солиев А., Бузрукхонов С. Маркетинг. Бозоршунослик. Дарслик. – Т.: Иқтисод-молия, 2010. – 294 б.
Абдукаримов Ф.Б. Савдода бозор механизмини такомиллаштириш ва самарадорлигини ошириш йўллари (Самарқанд вилояти мисолида). Иқтисодиёт фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. – Самарқанд: СамИСИ, 2011. – 156 б.
Абдукаримов Б.А. ва бошқалар. Савдо иқтисодиёти муаммолари. Ўқув қўлланма. – Т.: Иқтисод-молия, 2016. – 504 б.
Нормуродов У.Н. Чакана савдо хизматлари кўрсатувчи иқтисодий субъект рақобатбардошлигини ифодаловчи кўрсаткичлар. // Сервис журнали. – Самарқанд, 2019 й. 2-сон, 34-36-б.
Ибодов К.М. Монополияга қарши бошқарув назарияси. Ўқув қўлланма. – Т.: “Iqtisod-moliya” нашриёти, 2020 йил. ‒ 308 бет.
Ибодов К. Ресторан хизматлари соҳаси рақобатбардошлигини баҳолаш услубиятини кенгайтирилган маркетинг комплекси (7P’S) ва мижозларнинг қониққанлик индекси (CSI) асосида такомиллаштириш. // Iqtisodiyot va taʼlim, 2022, 23 (1), 173-180. https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/369
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Copyright (c) 2023 Economics and education