INNOVATIVE MARKETING AND AS THE MAIN FUNCTIONS OF BUSINESS AND ENTREPRENEURSHIP
PDF (Русский)

Keywords

marketing
innovative marketing
lateral marketing
digitalization
IT technologies
creativity
startup

How to Cite

Kucharov А., & Bobojonov А. (2022). INNOVATIVE MARKETING AND AS THE MAIN FUNCTIONS OF BUSINESS AND ENTREPRENEURSHIP: https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss5/a2. Economics and Education, 23(5), 18–22. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss5/a714

Abstract

The article deals with innovative marketing in a globalized economy, the impact of innovation on marketing research in business in new types of goods and services, as well as the organization of innovative marketing, identified features of marketing and innovation as the main functions of business.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss5/a714
PDF (Русский)

References

Белоцерковская Н.В. Маркетинговые инновации: подходы, виды, содержание и внедрение. // Вестник Оренбургского государственного университета. 2014. № 4 (165).– [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://cyberleninka.ru/article/n/ marketingovyeinnovatsii-podhody- vidy-soderzhanie-i-vnedrenie.

Ярош О.Б. Проблемы торговых отношений в Республике Крым: путь санкций и продовольственного эмбарго / О.Б. Ярош // сборник трудов межрегиональной научно-практической конференции «Трансформация хозяйственных связей и торговой политики региона в условиях реализации государственных целевых программ». – 2016. – С. 65-67.

Синяева И.М. Масс медиа как инструмент продвижения продукта в целевой сегмент сбыта. Сборник научных статей «Маркетинг и современность»/ Под редакцией С.В. Карповой – М.: Палеотип, 2013. – С. 324. http://www.fa.ru/chair/mark/research/Documents/Modern.Marketing.2012.pdf.

Синяева И.М., Кузнецова Л.В. Маркетинговый подход к социализации бизнеса. // Российское предпринимательство. 2012. № 4 (202). – C. 43-48. http://www.creativeconomy.ru/articles/19830.

Токарев Б.Е. Маркетинговый подход к решению проблем инновационного технологического развития. //Креативная экономика. 2013. № 12 (84). – C. 68-74. – http://www.creativeconomy.ru/ articles/30902.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Economics and education