Abstract
In this article, the system of equipment and interactions, taking into account the
demands and needs of real and potential consumers, have been improved in this article.
References
Hayes, T. (2007). Delphy study of the future of marketing of hayer education. Journal of Business Research, 60, 927-931.
Drummond, G. (2004). Consumer confusion: reduction strategies in higher education, International Journal of Educational Management, 18(5), 317-323.
Kotler, Ph., Fox, K.F.A. (1985) Strategic Marketing for Educational Institutions, Prentice Hall, 396 p. 4. Hewitt, F., & Clayton, M. (1999). Quality and complexity lessons from English higher education. International Journal of Quality & Reliability Management, 16(9), 838-858.
Виссема Й. Университет третьего поколения. Управление университетом в переходный период. – М.: Сбербанк, Олимп-Бизнес, 2016. – 422 с.
Баталова О.С. Специфика маркетинговых коммуникаций на рынке образовательных услуг. // Экономическая наука и практика: материалы Междунар. науч. конф. 2012. С. 110-114.
Кривцова М.Н. Специфика и виды информационно-рекламных источников в профориентационной работе вузов. // Молодой ученый. 2016. № 8. С. 1274-1276.
Булин-Соколова Е.И. Информационно-коммуникативные технологии в системе общего образования [Текст]. – М.: ФГНУ ИОО, 2004. 7,5 уч.-изд.
Hanover Research (2014). Trends in Higher Education Marketing, Recruitment, and Technology. [ebook]
Maslowsky, C. (2013). Five Ways Higher Education Marketing Will Change in 10 Years. The EvoLLLution.
Retrieved 20 July 2016.
Гулямов С.С., Аюбов Р.Х., Абдуллаев М.Қ. Рақамли иқтисодиёт – кадрлар тайёрлашнинг долзарб йўналишлари. // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий-электрон журнали. 1-сон, 2020 й. 186-198-бетлар.
Рустамбеков И. Олий таълимни рақамлаштириш – устувор вазифа. https://kun.uz/news/2023/03/28/oliy-talimni-raqamlashtirish-ustuvor-vazifa
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2024 Economics and education