Abstrak
Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик корхоналари махсулот рақобатбардошлигини ошириш мамлакатни ижтимоий ва иқтисодий ривожлантиришнинг хамда ахолини иш билан таъминлаш ва турмуш фаровонлигини оширишнинг мухим воситаларидан бири бўлиб хисобланади. Махсулот рақобатбардошлиги ошириш бевосита унинг шароитларини ва омилларини шакллантириш орқали амалга оширилади. Ушбу омилларни тўғри аниқлаш ва гурухлаш мухим вазифа бўлиб хисобланади. Одатда омиллар бир бири билан узвий боғланган бўлганлиги боис уларнинг бирининг ўзгариши қолганларининг хам ўзгаришига олиб келади. Шунинг учун махсулот рақобатбардошлиги омилларини тадқиқ этишда уларни ўзгаришларидан келиб чиқадиган оқибатларни бахолаш, кутиладиган хатарларни бартараф этиш бўйича чоралар ишлаб чиқишга хам амалга оширилади
Bibliografik manbalar
Лифиц, И. М. Л64 Конкурентоспособность товаров и услуг: учеб. пособие /И. М. Лифиц. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Высшее образование; Юрайт-Издат, 2009. - 460 с2/
Контарева В. Ю. Систематизация факторов, влияющих на конкурентоспособность молочной продукции// Техника и технология пищевых производств. – 2015. – Т. 39. – № 4. – С. 157–161.
Завьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. М.: ИНФРА-М, 2007. С. 226.
Фатхутдинов Р.А. Стратегическая конкурентоспособность: Учебник / Р.А. Фатхутдинов. – М.: ЗАО «Издательство «Экономика»,2010. С. 234.
Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: сэкономика, маркетинг, менеджмент. Изд. 2-е, перераб. и доп. М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2011. С. 234.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim