МЕҲОНХОНАЛАРДА ХИЗМАТ КЎРСАТИШ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ ЙЎЛЛАРИ
PDF

Kalit so‘zlar

Меҳмонхона
самарадорлик кўрсаткичлари
самарадорлик кўрсаткичларига таъсир қилувчи омиллар
сифатли хизмат
мижозга йўналганлик

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Амонбоев , М., & Рахмонова , Н. . (2022). МЕҲОНХОНАЛАРДА ХИЗМАТ КЎРСАТИШ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ ЙЎЛЛАРИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, 23(Maxsus_son), 363–369. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_issMaxsus_son/a680

Abstrak

Мақола меҳмонхона корхонасида хизмат кўрсатиш жараёнида самарадорликка эришишга бағишланган. Самарадорлик кўрсаткичлари ва ушбу кўрсаткичларга таъсир қилувчи омиллар таҳлил қилинган. Шунингдек, самарадорликни оширишда хизмат кўрсатиш сифати асосий индекатор эканлги исботланиб, таҳлил натижаларига кўра муаллиф самарадорликни ошириш йўлларининг таснифи ишлаб чиқган

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_issMaxsus_son/a680
PDF

Bibliografik manbalar

Козырев В.М. Основы современной экономики: учебник. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. Финансы и статистика, 2001. – 432 с.

Филип Котлер, Джеймс Мейкенз, Джон Боуэн Маркетинг. Гостеприимство. Туризм. Москва: ЮНИТИ, 1998. стр 7

Пардаев М.Қ, Халикулов А.Н. ва Рахимов Ҳ.А "Meхмонхона ҳўжаликларида самарадорликни ошириш муаммолари" Монография – Т: "Иқтисодиёт" нашриёти, 2013.

Чижова Е.Н., Брежнев А.Н. Проблема трактовки эффективности как экономической категории // Актуальные проблемы экономической науки: материалы междунар. Интернет-конф. – Белград БГТУ им. В.Г. Шухова, 2005. 230-235 с

Винокуров Ю.А. Эффективность как фундаментальная экономическая категория // Современные тенденции в экономике и управлении: новый взгляд. – 2010. – № 2. – С. 155–159.

Алам, И., Перрй, C. (2002). А cустомер-ориентед неw-сервиcе девелопмент проcесс. Жоурнал оф Сервиcес Маркетинг, 16, 515-534.

Аппиаҳ-Аду, К., Сингҳ, С. (1998). Cустомер ориентатион анд перформанcе: А студй оф СМЕс. Манагемент Деcисион, 36, 385-394.

Официальный сайт компании «Гартнер» [сайт]. – УРЛ: ҳттпс://www.гартнер.cом/ен (дата обращения: 07.04.2020).

Как изменить уровень сервиса. Интервью с Еленой Цысарь: [сайт]. – URL: https://forbes.kz/process/expertise/kak_izmerit_servis_–_idealnyiy_ili_net (дата обращения: 30.03.2020).

Клиентский сервис: руководство по стандартам. Интервью с Никитой Жестковым: [сайт]. – URL: https://in–scale.ru/blog/klientskij–servis–rukovodstvo–po–standartam (дата обращения: 30.03.2020).

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim