Abstrak
Мақолада Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёевнинг “Янги Ўзбекистон стратегияси” китобининг илмий, назарий ва методологик аҳамияти ёритилган. Тадқиқотда ушбу тарихий асарнинг мамлакатимизда ижтимоий-иқтисодий тараққиётни, демократик ислоҳотлар кўламини жадаллаштириш, аҳолини ижтимоий ҳимоялаш, ёшларга фуқаролик жамияти тараққиёти механизмлари мазмуни ва моҳиятини тушунтиришдаги ўрни очиб берилган. Муаллиф асардаги Учинчи Ренессанс фундаментини яратишга оид илмий асосланган пурнамо фикрларнинг амалиётга татбиқ этилиш жараёнини баён қилган.
Bibliografik manbalar
Мирзиёев Ш.М. Янги Ўзбекистон стратегияси. – Т.: Ўзбекистон, 2021. – 464 б.
Мирзиёев Ш.М. Эркин ва фаровон, демократик Ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз. Ўзбекистон Республикаси Президенти лавозимига киришиш тантанали маросимига бағишланган Олий Мажлис палаталарининг қўшма мажлисидаги нутқ. – Т.: Ўзбекистон, 2017. – 56 б.
Мирзиёев Ш.М. Миллий тараққиёт йўлимизни қатъият билан давом эттириб, янги босқичга кўтарамиз. 1-жилд. – Т.: Ўзбекистон, 2017. – 592 б.
Мирзиёев Ш.М. Халқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга берилган энг олий баҳодир. 2-жилд. – Т.: Ўзбекистон, 2018. – 508 б.
Мирзиёев Ш.М. Нияти улуғ халқнинг иши ҳам улуғ, ҳаёти ёруғ ва келажаги фаровон бўлади. 3-жилд. – Т.: Ўзбекистон, 2019. – 400 б.
Тангирова Г. Ученые расскажут о неизведанном прошлом Узбекистана. // Народное слово, 31 июля 2019. https://xs.uz/ru/post/uchenye-rasskazhut-o-neizvedannom-proshlom-uzbekistana
Рахимов С., Рузиев А. Янгиланаётган Ўзбекистонда маънавий-маърифий ишларнинг такомиллашуви. https://cyberleninka.ru/article/n/yangilanayotgan-zbekistonda-manaviy-marifiy-ishlarning-takomillashuvi
Ҳакимов Н.Ҳ. Ўзбекистон янги тараққиёт босқичида. – Т.: Иқтисодиёт, 2022.
Қадиров Қ.А. Янги Ўзбекистон: ғоявий тарбия тизимига янгича ёндашувлар. https://cyberleninka.ru/article/n/yangi-zbekiston-talim-tizimida-amalga-shirilayotgan-islo-otlar
Уралова Ф.Ж. Янги Ўзбекистон таълим тизимида амалга оширилаётган ислоҳотлар. https://cyberleninka.ru/article/n/yangi-zbekiston-talim-tizimida-amalga-oshirilayotgan-islo-otlar
Кукол С.Ю. Ислам в Узбекистане: современность и перспективы развития. // Проблемы национальной стратегии. 2020. № 1 (58). С. 53-56.
Аитов М.Р. Новая внешняя политика Узбекистана стала катализатором усиления сотрудничества в ЦА. Институт стратегических и межрегиональных исследований при Президенте Республики Узбекистан (18января 2018). Дата обращения: 14 февраля 2019. http://isrs.uz/ru/tahliliy-sharhlar/markaziy-osiyoda-hamkorlikni-kuchaytirishning-muhim-mezoni.
Самадов Анвар. Узбекистан-Казахстан: новый этап сотрудничества, основанного на исторической дружбе и стратегическом партнёрстве, УзА (23 марта 2017). Дата обращения 15 февраля 2019.
Рахимов С., Рузиев А. Янгиланаётган Ўзбекистонда маънавий-маърифий ишларнинг такомиллашуви. https://cyberleninka.ru/article/n/yangilanayotgan-zbekistonda-manaviy-marifiy-ishlarning-takomillashuvi
Ismayilov A. (2020) The origin of the state and the implementation of legal statehood ideas on the territory of Uzbekistan. EPRA International Journal of Multidisciplinary Research (IJMR)-Peer Reviewed Journal. P. 520-524.
Ikramov R.A., Ziyadillayevich I.A. (2020) Historical and Theoretical Roots of Establishing a Democratic Law in Uzbekistan. EPRA International Journal of Multidisciplinary Research (IJMR). P. 507-510.
Bakhramova M. E-Arbitration and Its Role in Modern Jurisprudence. Journal of Ethics and Diversity in International Communication 1.8 (2022): P. 15.
http://openaccessjournals.eu/index.php/jedic/article/view/960
Олий таълим вазири ОТМлардаги таълим сифати ва кредит-модуль тизимидаги бешта муаммога тўхталди. https://kun.uz/news/2021/11/13/ortiqcha-fanlar-auditoriyalar-yetishmasligi-mustaqil-talim-masalasi-oliy-talim-vaziri-otmlardagi-muammolar-haqida
Ўзбекистон олий таълим квалификацияларини тан олиш бўйича Токио конвенциясига қўшилиши кутилмоқда. https://kun.uz/news/2021/12/14/ozbekiston-oliy-talim-kvalifikatsiyalarini-tan-olish-boyicha-konvensiyaga-qoshilishi-kutilmoqda
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim