Abstract
This article analyzes scientific, theoretical and methodological significance of the book of the President of the Republic of Uzbekistan Sh.M,Mirziyoev “Strategy of the New Uzbekistan”. The author in the research reveals the process of socio-economic development of our country, the scale of acceleration of democratic reforms, measures for the social protection of the population. The work studies the role of the head of the country in explaining to young people the mechanisms for the development of civil society. The author emphasizes the importance of the book in shaping the foundations of the third renaissance.
References
Мирзиёев Ш.М. Янги Ўзбекистон стратегияси. – Т.: Ўзбекистон, 2021. – 464 б.
Мирзиёев Ш.М. Эркин ва фаровон, демократик Ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз. Ўзбекистон Республикаси Президенти лавозимига киришиш тантанали маросимига бағишланган Олий Мажлис палаталарининг қўшма мажлисидаги нутқ. – Т.: Ўзбекистон, 2017. – 56 б.
Мирзиёев Ш.М. Миллий тараққиёт йўлимизни қатъият билан давом эттириб, янги босқичга кўтарамиз. 1-жилд. – Т.: Ўзбекистон, 2017. – 592 б.
Мирзиёев Ш.М. Халқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга берилган энг олий баҳодир. 2-жилд. – Т.: Ўзбекистон, 2018. – 508 б.
Мирзиёев Ш.М. Нияти улуғ халқнинг иши ҳам улуғ, ҳаёти ёруғ ва келажаги фаровон бўлади. 3-жилд. – Т.: Ўзбекистон, 2019. – 400 б.
Тангирова Г. Ученые расскажут о неизведанном прошлом Узбекистана. // Народное слово, 31 июля 2019. https://xs.uz/ru/post/uchenye-rasskazhut-o-neizvedannom-proshlom-uzbekistana
Рахимов С., Рузиев А. Янгиланаётган Ўзбекистонда маънавий-маърифий ишларнинг такомиллашуви. https://cyberleninka.ru/article/n/yangilanayotgan-zbekistonda-manaviy-marifiy-ishlarning-takomillashuvi
Ҳакимов Н.Ҳ. Ўзбекистон янги тараққиёт босқичида. – Т.: Иқтисодиёт, 2022.
Қадиров Қ.А. Янги Ўзбекистон: ғоявий тарбия тизимига янгича ёндашувлар. https://cyberleninka.ru/article/n/yangi-zbekiston-talim-tizimida-amalga-shirilayotgan-islo-otlar
Уралова Ф.Ж. Янги Ўзбекистон таълим тизимида амалга оширилаётган ислоҳотлар. https://cyberleninka.ru/article/n/yangi-zbekiston-talim-tizimida-amalga-oshirilayotgan-islo-otlar
Кукол С.Ю. Ислам в Узбекистане: современность и перспективы развития. // Проблемы национальной стратегии. 2020. № 1 (58). С. 53-56.
Аитов М.Р. Новая внешняя политика Узбекистана стала катализатором усиления сотрудничества в ЦА. Институт стратегических и межрегиональных исследований при Президенте Республики Узбекистан (18января 2018). Дата обращения: 14 февраля 2019. http://isrs.uz/ru/tahliliy-sharhlar/markaziy-osiyoda-hamkorlikni-kuchaytirishning-muhim-mezoni.
Самадов Анвар. Узбекистан-Казахстан: новый этап сотрудничества, основанного на исторической дружбе и стратегическом партнёрстве, УзА (23 марта 2017). Дата обращения 15 февраля 2019.
Рахимов С., Рузиев А. Янгиланаётган Ўзбекистонда маънавий-маърифий ишларнинг такомиллашуви. https://cyberleninka.ru/article/n/yangilanayotgan-zbekistonda-manaviy-marifiy-ishlarning-takomillashuvi
Ismayilov A. (2020) The origin of the state and the implementation of legal statehood ideas on the territory of Uzbekistan. EPRA International Journal of Multidisciplinary Research (IJMR)-Peer Reviewed Journal. P. 520-524.
Ikramov R.A., Ziyadillayevich I.A. (2020) Historical and Theoretical Roots of Establishing a Democratic Law in Uzbekistan. EPRA International Journal of Multidisciplinary Research (IJMR). P. 507-510.
Bakhramova M. E-Arbitration and Its Role in Modern Jurisprudence. Journal of Ethics and Diversity in International Communication 1.8 (2022): P. 15.
http://openaccessjournals.eu/index.php/jedic/article/view/960
Олий таълим вазири ОТМлардаги таълим сифати ва кредит-модуль тизимидаги бешта муаммога тўхталди. https://kun.uz/news/2021/11/13/ortiqcha-fanlar-auditoriyalar-yetishmasligi-mustaqil-talim-masalasi-oliy-talim-vaziri-otmlardagi-muammolar-haqida
Ўзбекистон олий таълим квалификацияларини тан олиш бўйича Токио конвенциясига қўшилиши кутилмоқда. https://kun.uz/news/2021/12/14/ozbekiston-oliy-talim-kvalifikatsiyalarini-tan-olish-boyicha-konvensiyaga-qoshilishi-kutilmoqda
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Economics and education