Abstrak
Ушбу мақолада хизмат кўрсатиш соҳасининг иқтисодий мазмуни тадқиқ этилиб, унинг моҳияти очиб берилган. Хизмат кўрсатиш соҳасининг тармоқ таснифи ривожлантирилиб, унинг тўрт секторли модели ишлаб чиқилган.
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг Олий Мажлисга мурожаатномаси. // Халқ сўзи. 2020 йил 30 декабрь.
Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг менеджмент. / Пер. с англ. 12-е изд. – СПб.: Питер, 2012. – С. 431.7.
Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия. / Пер. с англ. М.З. Штернгарца. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 803 с.
Ширай В.И. Мировая экономика и международные отношения. / В.И.Ширай. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и Ко», 2003. С. 226.
Райзберг Б.А., Лозовский Л.Ш., Стародубцева Е.Б. Современный экономический словарь. 2-е изд. – М.: Инфра-М, 1999. – 479 с.
Данилова Е.В. ВТО: регулирование торговли услугами. / Е.В. Данилова. – М.: ИКЦ «Академкнига», 2003. Цит. по: Бодрунов С.Д., Колганов А.И. Сфера слуг и материальное производство: проблемы соотношения в современной экономике. / С.Д.Бодрунов, А.И.Колганов. // Экономическое возрождение России. 2016. № 1(47). С. 17.
Тухлиев И.С., Ҳайитбоев Р., Ибодуллаев Н.Э., Амриддинова Р.С. Туризм асослари. Ўқув қўлланма. – С.: СамИСИ, 2010. – 247 б.
Райзберг Б.А., Лозовский Л.Ш., Стародубцева Е.Б. Указ. Современный экономический словарь. 2-е изд. – М.: Инфра-М, 1999. – 479 с.
Мирзиёев Ш.М. Янги Ўзбекистон Стратегияси. – Т.: “Ўзбекистон” нашриёти, 2021 йил. 170-б.
United Nations, Economic & Social Affairs. Statistical papers, Series M, No. 4, Rev.4.Available at: https://unstats.un.org/unsd/publication/seriesM/seriesm_4rev4e.pdf.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim