Abstrak
Ушбу мақолада товар-моддий ресурсларни истеъмолчиларига етказиб бериш жараёнида маркетинг ва логистиканинг ўрни ва аҳамияти, товар-моддий ресурслар ҳаракатини ташкил этиш ва бошқариш алгоритмини ишлаб чиқишнинг содда ва анъанавий кўриниши, уни амалга оширишда улгуржи савдо объектларидаги тегишли бўлимлар ва уларнинг вазифалари ҳақида илмий хулосалар келтирилган.
Bibliografik manbalar
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ., под ред. С.Г.Божук. − СПб.: Питер, 2006. − 484 с.
Donald J. Bowersox, Devid J. Closs ва M. Bixby Cooper. Supply Chain Logistics Management. 2008.
Кристофер М., Пек Х. Маркетинговая логистика. / Пер. с англ. И.Касимова. − М.: Издтельский Дом «Технологии», 2005. − 200 с.
Голиков Е.А. Маркетинг и логистика – новые инструменты хозяйствования. − М.: Экзамен, 2006. − 220 с.
Балабанова Л.В., Германчук А.Н. Концепция маркетинговой логистики потоковых процессов. // Экономика: вчера, сегодня, завтра. 2017. Том 7. № 2А. С. 42-51.
Багиев Г.А., Тарасевич В.М., Анн Ч. Маркетинг. Учебник для вузов. – М.: Экономика, 2002. – 703 с.
Xolmamatov D.H. Ulgurji savdoda marketingning servis strategiyasini takomillashtirish. Monografiya. – Samarqand: “Turon nashr” nashriyoti, 2020-y. − 180 b. 132-133-б.
Товар-моддий ресурслар ҳаракатини ҳудудий товар-хомашё бозорига мослаштириш йўллари (Самарқанд вилояти мисолида). // “Иқтисод ва молия” илмий-амалий журнали. 2020 йил. 45-51-бетлар.
Pardaev Sh.X., Xolmamatov D.X. Improving the management of inventories in the commandity market. // Journal of Management vаlue & Ethics. 2020 y. 55-63 pp.
Pardaev Sh.X. Optimization of Inventories in the Organization of the Movement of Commondity-Material Resoources. // GIS-Business. 2020 y. 1352-1361 pp.
Pardaev Sh.X. Weys to adapt the movement of commandity resources to the regional commandity market (On the example of Samarkand region). // International scientific and practical conference “Cutting-edge science”. 2020 y. 61-67 pp.
Пардаев Ш.Х. Товар хомашё бозори ривожланишида биржаларнинг роли ва ўрни. // “Сервис” илмий-амалий журнали. 2019 йил. 2-сон. 110-113-б.
Холмаматов Д.Х., Пардаев Ш.Х. Товар-хомашё бозорида товар ҳаракатини ташкил этишда маркетинг масалалари. // “Инновацион иқтисодиётни шакллантиришда маркетинг тизимидан самарали фойдаланиш ҳамда унда хизматлар кўрсатиш соҳасининг ролини ошириш муаммолари” республика илмий-амалий анжуман материаллари. − СамИСИ, 2019. 54-57-б.
Pardaev Sh.X., Xolmamatov D.X. Current issues of commandity market development in Uzbekistan. // Journal of Critical Review. 2020 y. 1616-1622 pp.
Pardaev Sh.X., Xolmamatov D.X. Ways to ensure the efficiency of the movement of goods and materials in the commodity market. // Solid State Technology. 2020 y. 346-354 pp.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim