Nashr qilingan 2021-10-30

ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДА ТАЪЛИМ СИФАТ ВА САМАРАДОРЛИГИНИ КОРРЕЛЯЦИОН-РЕГРЕССИОН ТАҲЛИЛ ЁРДАМИДА ОШИРИШ

Abstrak


Мақолада олий таълим муассасаларининг таълим сифати ва самарадорлигини оширишга таъсир этувчи омиллар (ихтисослик ва таъминловчи фанлар)нинг корреляцион-регрессион таҳлили амалга оширилган. Шунингдек, улар ўртасидаги боғлиқлик ўрганилган. Ушбу боғлиқликни ифодаловчи регрессия тенгламаларига таянган ҳолда таълим амалиётида фойдаланиш бўйича илмий асосланган таклиф ва тавсия ишлаб чиқилган.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin


Зарипова, М. (2021). ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДА ТАЪЛИМ СИФАТ ВА САМАРАДОРЛИГИНИ КОРРЕЛЯЦИОН-РЕГРЕССИОН ТАҲЛИЛ ЁРДАМИДА ОШИРИШ. Iqtisodiyot Va taʼlim, (5), 269–276. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss5/a244

Bibliografik manbalar


Ўзбекистон Республикаси “Таълим тўғрисида”ги 2020 йил 23 сентябрдаги ЎРҚ-637-сон Қонуни.

Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирининг “Олий таълим муассасаларида талабалар билимини

назорат қилиш ва баҳолашнинг рейтинг тизими тўғрисида”ги 2009 йил 11 июндаги 204-сон буйруғи билан тасдиқланган Низом

Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирининг “Олий таълим муассасаларида талабалар билимини

назорат қилиш ва баҳолашнинг рейтинг тизими тўғрисидаги низомга ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш ҳақида”ги 2010 йил 25 августда 333-сон буйруғи.

Зарипова М.Д., Бойматова Д.О. Таълим сифатини баҳолашнинг хориж тажрибаси // Science, Research, Development #25

Economy. Management. State and Law. Berlin: 2020, - С. 42-45.

Zaripova M.D. Problems of informatics and information technologies to humanitarian specialties in higher education instituions //

Журнал научных и прикладных исследований, 2016, - №12 (47), – С. 135-137.

Zaripova, M.D. (2019). Assessment of the quality of education in the higher education system // ISJ Theoretical & Applied Science, 11

(79), - P. 390-392. Doi: https://dx.doi.org/10.15863/TAS.2019.11.79.81

Зарипова М.Д. Оценка качества обучения на основе модели Раша // V Международная научно-практическая конференция.

«Наука и образование в современном мире: вызовы ХХI века». Сборник научных трудов Казахстан. Нурсултан: 2019, - C. 94-99.

Zaripova M.D. Algorithmic model of student knowledge control // Actual Problems of modern Science, Education and Training. –

- №4. – P. 46–51. http://khorezmscience.uz/uz

Zaripova M.D. (2021). Improving the quality of training of high qualified personnel on the basis of competence level assessment.

Journal of Management Value & Ethics. Jan.-March. 21 Vol. 11 No.01 SJIF 7.201 & GIF 0.626 ISSN-2249-9512. - P. 139-146.

Xatamov O.Q., & Zaripova M.D. (2021). Correlation-regression analysis - as a means of improving the quality and efficiency of the

education system in higher education institution. European Scholar Journal, 2(5), 88-95. Retrieved from

https://scholarzest.com/index.php/esj/article/view/724.

Спирина А.А., Башиной О.Э. Общая теория статистики: учебное пособие – М.: Финансы и статистика, 2006. – 305 с.

Мхитарян В.С. Статистика: учебное пособие. – М.: Финансы и статистика, 2005. – 420 с.

Зубков А.Ф., Деркаченко В.Н. Статистика: учебное пособие. - Пенза: ПГТА, 2006. – 230 с.

Моисеев, В.Б. Система многоуровневого непрерывного профессионального образования в Пензенской государственной

технологической академии [Текст]/В.Б. Моисеев, А.Б. Андреев//Лидерство и профессиональное образование. – 2008. –№1. – С. 4–13.

Зубков, А.Ф. Математические модели оценки профессиональных качеств преподавателя [Текст]//Академия

профессионального образования. – 2007. –№3-4. – С. 36–39.

Деркаченко, В.Н. Методы социально-экономического прогнозирования: Учебник [Текст]/В.Н. Деркаченко, А.Ф. Зубков. -

Пенза: ПГТА, 2008. –192 с.

Mualliflar


Мукаддас Зарипова

Термиз давлат университети

DOI:

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss5/a244

Kalit so‘zlar:

прогнозлаштириш, ўқитиш сифати, регрессия тенгламаси, сифат мезони

Nashr


Bo'lim: Таълим ва фан

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.