Abstrak


Maqolada eksport salohiyati va marketing tadqiqotlari, O'zbekiston Respublikasi sanoat korxonalarining rivojlanish bosqichlari, shuningdek, marketing tadqiqotlarining respublika iqtisodiyotidagi muhim o'rni va jahon bozoriga chiqish, eksport hajmini oshirishga bevosita ta'siri tahlil qilingan. va mamlakatlar o'rtasidagi iqtisodiy munosabatlar. Yangi eksport qiluvchilarga tashqi bozorning marketing tadqiqotlarini oson va to'g'ri olib borishga imkon beradigan tashqi iqtisodiy faoliyat to'g'risidagi ma'lumot manbalari keltirilgan.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin


Fozilova, F. (2021). SANOAT KORXONALARINING EKSPORT SALOHIYATINI SHAKLLANTIRISHDA MARKETING TADQIQOTLARI. Iqtisodiyot Va taʼlim, (5), 182–186. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss5/a229

Bibliografik manbalar


Постановление Президента Республики Узбекистан «О дальнейшем усилении финансовой поддержки экспортной деятельности», №ПП-5184, Дата принятия 13.07.2021, Дата вступления в силу 14.07.2021 г.

Постановление Президента Республики Узбекистан «О мерах по реализации экспортного потенциала Республики Узбекистан на 2021 год», №ПП-4949, Дата принятия 14.01.2021, Дата вступления в силу 14.01.2021 г.

Указ Президента Республики Узбекистан «О мерах по дальнейшему расширению финансовой поддержки экспортной деятельности», №УП-6091, Дата принятия 21.10.2020, Дата вступления в силу 22.10.2020 г.

Абаев А.Л. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник для бакалавров / Под ред. А. Л. Абаева, В. А. Алексунина, М. Т. Гуриевой. – М.: Дашков и К°, 2019. – 433 с.

Армстронг, Г. Основы маркетинга / Г. Армстронг. – М.: Вильямс И.Д., 2019. – 752 c.

Агафонов А. Сетевой Маркетинг. Система рекрутирования в Интернете. М.: Омега-Л, 2017.154 с.

Алексунин В.А., Дубаневич Е.В., Скляр Е.Н. Маркетинговые коммуникации. Практикум. – М.: Дашков и К, 2018. 196 с.

Бест Р. Маркетинг от потребителя. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2018. 696 с.

Есикова И.В. Подготовка и успешное проведение рекламных кампаний, 2-е изд. – М.: Дашков и К, 2018. 240 с.

Бронникова Т.С. Маркетинг: теория, методика, практика. М.: Издательство «КноРус», 2016.

Буглай В.Б., Ливенцев Н.Н. Международные экономические отношения / Учебное пособие. М.: Финансы и статистика, 1997.- 384 с.

Волкодавова Е.В.,Комякова Е.А. Международные выставки как фактор формирования и реализации экспортного потенциала промышленных предприятий / Е.В.Волкодавова, Е.А.Комякова. -Самара: Изд-во Самар. гос. экон. акад., 2004 г.

Mualliflar


Firangiza Fozilova

Тошкент давлат иқтисодиёт университети

DOI:

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss5/a229

Kalit so‘zlar:

eksport, sanoat, marketing tadqiqotlari, tashqi iqtisodiy faoliyat

Nashr


Bo'lim: Менеджмент ва маркетинг

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.