Abstrak
Мақола лизинг битимлари иштирокчиларининг рақобатбардошлигини таъминлашни ҳисобга олган ҳолда лизинг бозори хизматларини силжитишда қўлланиладиган самарали каналларидан бири маркетплейсларни жорий этиш масалаларига бағишланган. Шунингдек, унда лизинг берувчилар рақобатбардошлигни ошириш ва иштирокчиларнинг фаол харакатини бизнес-шерикчилик сиёсатини истиқболли ривожлантиришга қаратилган LCDB (Leasing Customers Database) лойиҳаси таклиф этилган.
Bibliografik manbalar
Moore, James F. The Death of Competition: Leadership & Strategy in the Age of Business Ecosystems. — New York: Harper Business, 1996. — ISBN 0-88730-850-3.
Бойжигитов С. К. Совершенствование использования технологии бенчмаркинга в условиях цифровой экономики //Экономика и социум. – 2020. – №. 11. – С. 527-533.
Постановление Президента Республики Узбекистан «О мерах по привлечению инвестиций в дальнейшее развитие информационных технологий и коммуникаций» от 10.02.2021 года за №ПП-4986.
Холмаматов Д. Х. Актуальные вопросы совершенствования сервисной стратегии маркетинга в оптовой торговле //ББК 72+ 74 М43. – 2020. – С. 241.
Газман В.Д. Лизинг: статистика развития. Уч. пособ. – М.: ГУ ВШЭ., 2008. – 591 с.
Горемыкин В.А. Антикризисный лизинг // Вопросы региональной экономики. – №2(23). – 2015. – С. 99-111.
Юсупова А.Т. Структура рынка лизинговых услуг в России: анализ, характеристики, основные тенденции // Практический анализ. – №3. – 2005. – С. 378-399.
Абдуллаев Ф.О. Иқтисодиётни модернизация қилишда лизинг хизматлари ва сервисини ривожлантиришнинг ташкилий-иқтисодий омиллари (Хоразм вилояти мисолида). и.ф.н. илм.дараж. олиш учун ёзилган диссерт. автореф. – С.: СамИЭС, 2011. – 26 б.
Mustafaev Z.B. Growing trends of leasing in Uzbekistan // Central Asia Finance. – 2011. – №3. – Р. 72-73.
Мустафакулов Ш. Ўзбекистон республикасида молия бозорини институционал ривожлантириш омиллари //Архив научных исследований. – 2020. – Т. 1. – №. 4.
Гозибеков Д.Г. ва б.қ. Лизинг муносабатлари: назарияси ва амалиёти. – Т.: Фан ва технология, 2004. – 308 с.
Голышев В.В. Лизинг как фактор активизации инвестиционной политики в Республике Узбекистан. автореф. дисс. на соиск. уч. ст. к.э.н. – Ф., 2011. – 24 с.
Назарова Ф.М. Ўзбекистон Республикаси лизинг компаниялари фаолиятида маркетингнинг самарадорлиги. автореф. дисс. на соиск. уч. ст. к.э.н. – Т., 2005. – 22 с.
Семь полезных маркетплейсов для людей и бизнеса [Электронный ресурс]. — Режим доступа: https://vc.ru/flood/35332-7-poleznyh-marketpleysov-dlya-lyudey-i-biznesa
Солодкая А.М. Роль Центрального Банка Российской Федерации в развитии финансовых технологий в отечественной экономике // Экономика и бизнес: теория и практика, №1,2019. - 231-232 с.
Uzcardtrade: зачем платежная система создала маркетплейс и как это облегчает жизнь компаниям Узбекистана. https://www.spot.uz/ru/2019/09/23/uzcardtrade/
Агробанк представил свой новый маркетплейс. https://repost.uz/chakana
Зайналов Д. Р., Алиева С. С. Налоговая реформа в условиях цифровизации экономки //Саяпинские чтения. – 2020. – С. 37-43.
https://leasing.online/ - Российская платформа по подбору лизингового оборудования.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим