ЎЗБЕКИСТОНДА ОЛИЙ ТАЪЛИМ СОҲАСИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ КОНЦЕПЦИЯСИ АСОСИДА АМАЛГА ОШИРИЛГАН ТИЗИМЛИ ИСЛОҲОТЛАР ТАҲЛИЛИ
PDF

Kalit so‘zlar

ECTS - European Credit Transfer and Accumulation System
HEMIS - Higher Education Management Information Systems
академик ва молиявий мустақиллик
кредит-модуль тизими
халқаро аккредитация

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Джуманиязов, У. (2023). ЎЗБЕКИСТОНДА ОЛИЙ ТАЪЛИМ СОҲАСИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ КОНЦЕПЦИЯСИ АСОСИДА АМАЛГА ОШИРИЛГАН ТИЗИМЛИ ИСЛОҲОТЛАР ТАҲЛИЛИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, 24(4), 251–257. https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss4/a43

Abstrak

Ушбу илмий мақолада Ўзбекистонда сўнги 6 йил давомида олий таълим соҳасини ривожлантириш концепцияси асосида амалга оширилган ишлар ва эришилган натижалар таҳлил этилган бўлиб, истиқболда соҳани янада ривожлантириш бўйича бажарилиши зарур бўлган вазифалар таклиф этилган.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss4/a43
PDF

Bibliografik manbalar

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5847-сонли Фармони. www.lex.uz

Ирина И.А., Фанина Е.И. Современные тенденции развития высшего образования // ISSN 1991-5497 Мир науки, культуры, образования (электронный журнал) // № 5 (96) 2022.

Никитенко Е.В. Тенденции развития высшего образования в России в условиях его модернизации. Высшее образование в России. 2014; № 7: 44-49.

Ғуломов С.С. Дистанционное экономическое образование. – Т.: Шарқ, 2004, - 203 б.;

Ходиев Б.Ю. Олий иқтисодий таълим тизими учун замонавий ўқув адабиётлар яратиш: янги стандарт талаблари, тузилиши, мазмуни. – Т.: ТДИУ, 2005.- 168 б;

Тешабаев Т.З. Олий таълим тизимида инновацион фаолиятни ахборот технологиялари асосида бошқаришни такомиллаштириш. Иқт.ф.д. ...дисс. автореф. – Т.: ТДИУ, 2019.;

Абдурахмонов К.Х. и др. Современный менеджмент и реформирование системы образования в Узбекистане. – Т.: Изд-во РЭА им. Г.В. Плеханова. – 2005. – 240 с.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim