ЎЗБЕКИСТОН ОЛИЙ ТАЪЛИМ ТИЗИМИДА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИ ВА УНИ АМАЛГА ОШИРИШ МЕХАНИЗМЛАРИ
PDF (O'zbekcha)

Ключевые слова

Олий таълим
олий таълим тизимида маркетинг
таълим тизими
маркетинг
стратегия

Как цитировать

Карриева , Я. ., & Нематов , И. . (2022). ЎЗБЕКИСТОН ОЛИЙ ТАЪЛИМ ТИЗИМИДА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИ ВА УНИ АМАЛГА ОШИРИШ МЕХАНИЗМЛАРИ. Economics and Education, 23(Maxsus_son), 189–195. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_issMaxsus_son/a655

Аннотация

Ушбу мақола Ўзбекистон олий таълим тизимида маркетинг стратегияси ва уни амалга ошириш механизмларига бағишланган бўлиб,унда олий таълим соҳасида қўлланиладиган маркетинг стратегияларининг асосий турлари ва уларнинг асосий йўналишлари таҳлил этилган,таълим хизматлари ва таълим хизматлари бозорининг моҳияти ёритилган.Шунингдек, таълим хизматлари бозорини ривожлантиришда маркетинг стратегияси ва хизматларнинг ўзига хос хусусиятлари асосланган, олий таълим тизимида маркетинг стратегияси ва уни амал қилиш механизмлари тадқиқ қилинган, олий таълим тизимида амалга оширилаётган тизимли ишлар ва асосий кўрсаткичлар таҳлил қилинган, олий маълумотли кадрларга талаб ва таклиф таҳлил қилинган

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_issMaxsus_son/a655
PDF (O'zbekcha)

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги “2022-2026 йилларга мулжалланган Янги Ўзбекистон Республикасини Тараккиёт стратегияси тўғрисида” ПФ-60-сон фармони.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги «Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида» ПФ-5847-сон фармони.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 11 июлдаги “Олий ва ўрта махсус таълим тизимига бошқарувнинг янги тамойилларини жорий этиш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-4391-сон қарор. https://lex.uz/uz

Маркетинг образовательных услуг: функции, технологии и опыт: учебное пособие/ А.Л. Коблева, Т.Ф. Маслова. – Ставрополь: Ставролит, 2019. – 116 с.

Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: учебник/ Р.А. Фатхутдинов. – М.: ЗАО “Бизнес-школа, Интел-Синтез”,2000. – 640 с.

Карриева Я.К. Халқаро маркетинг.Ўқуи қўлланма. – Т.: ФАН. 2005

https://edu.uz - Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирлигининг расмий веб-сайти.

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Copyright (c) 2022 Экономика и образование