Аннотация
Республикамиз иқтисодиётини ривожланишида қишлоқ хўжалиги маҳсулотларини экпорт қилиш жуда мухим ўрин тутади. Қишлоқ хўжалиги маҳсулотларини экпорт қилиш тизимини такомиллаштириш эса ўз навбатида унинг илмий асосларга таяниб иш юритади. Бугунги кунга келиб бу борада сохани ривожлантиришда жуда кўплаб чора тадбирлар олиб борилмоқда.
Библиографические ссылки
Ваҳобов А. Ўзбекистоннинг ЖСТга аъзо бўлиши: озиқ-овқат саноати ҳамда қишлоқ хўжалик маҳсулотларини қайта ишлаш соҳасида тўсқинликлар ва имкониятлар. // Ўзбекистон иқтисодиёти. – 2016. -№1. 104–116;
Абатуров В. Продовольственная опасность. //Экономическое обозрение. Ташкент, 2017. №8. с.50–54. 3. Муҳитдинова У.С. Методология и методика оценки эффективности функционирования рынка плодоовощной и виноградной продукции. // Экономика и финансы. Москва. 2018 – №11 (150) ноябрь. с. 68-69.
Ш. Мирзиёев. “Танқидий таҳлил, қатьий тартиб-интизом ва шахсий жавобгарлик-хар бир раҳбар фаолиятини кундалик қоидаси бўлиши керак” T.: Ўзбекистон,2017.
Экспорт фаолияти бўйича қўлланма. Экономическое обозрение. Тошкент 2014.
Назарова Г.Г., Хайдаров Н.Х. Халкаро иқтисодий муносабатлар. – Т.: ТДИУ, 2005. – 273 б.
“Танқидий таҳлил, қаиъий тартиб-интизом ва шахсий жавобгарлик – ҳар бир раҳбар фаолиятининг кундалик қоидаси бўлиши керак” мавзусидаги Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг мамлакатимизни 2016 йилда ижтимоий-иқтисодий ривожлантириш якунлари ва 2017 йилга мўлжалланган иқтисодий дастурнинг энг муҳим устувор йўналишларига бағишланган Вазирлар Маҳкамасининг мажлисидаги маърузаси// Халқ сўзи, 2017 йил 16 январь, 1-бет.
Барсукова С. В. Международный маркетинг: проблемы и перспективы развития // Вестник Финансового университета, 1999, №3
Шибаев М. А., Забудьков В. А. Глобализация мировой экономики как предпосылка развития международного маркетинга // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2015, № 5–1.
Касаткина Е. А., Градобоев В. В. Основные черты международной маркетинговой политики в современных условиях.Транспортное дело России, 2012, №6-1
Шейман C. В. Нужны ли бизнесу маркетинговые исследования// Мониторинг общественного мнения: экономические и социальные перемены. № 4 (84). 2007
www.gov.uz
www.press-service.uz
www.fao.org
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Copyright (c) 2022 Экономика и образование