ПРЕДПОСЫЛКИ ДЛЯ ОНЛАЙН-ИЗУЧЕНИЯ СОЦИАЛЬНОГО МЕДИА МАРКЕТИНГА
PDF (O'zbekcha)

Ключевые слова

социальный медиа маркетинг
образование
онлайн-образование
офлайн-образование
преподавание

Как цитировать

Хожиева I. (2022). ПРЕДПОСЫЛКИ ДЛЯ ОНЛАЙН-ИЗУЧЕНИЯ СОЦИАЛЬНОГО МЕДИА МАРКЕТИНГА. Economics and Education, 23(4), 178–183. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss4/a582

Аннотация

Сегодня, в период расцвета цифровой экономики, многие отрасли перешли в режим онлайн и подключились к Интернету. Социальный медиа маркетинг также является частью цифровой экономики, и спрос на исследования в этой области растет. В данной статье анализируются метод проектирования и условия онлайн-изучения социального медиа маркетинга в Узбекистане. Обсуждаются следующие вопросы: каковы предпосылки для изучения онлайн-маркетинга в социальных сетях? А также: каков SWOT-анализ онлайн-обучения маркетингу в социальных сетях в Узбекистане? Чтобы ответить на этот вопрос, проведены двухэтапная методология исследования. В SWOT анализе приводятся сильные и слабые стороны, возможности и потенциальные риски онлайн-обучения социального медиа маркетинга в Узбекистане.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss4/a582
PDF (O'zbekcha)

Библиографические ссылки

Apollon Pribadi Subriadi, Xabi Baturoma, Sayohat marketingida ijtimoiy mediya: adabiyotlarni tizimli ko‘rib chiqish ( Procedia) kompyuter Fan , 197-jild, 2022), 102-109-betlar, ISSN 1877-0509/https :// doi da mavjud . org /10.1016/j . _ procs.2021.12.123 . (https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S 1877050921023474 )

Alalvan Ali Abdallah, Nripendra P. Rana, Yogesh K. Dwivedi va Raed Algarabot Algarabot. Marketingdagi ijtimoiy tarmoqlar: mavjud adabiyotlarni ko‘rib chiqish va tahlil qilish (Telematika va informatika 34, 2017), 1177-1190-betlar.

Muhammad Faruk, Mahfuzur Rahmon, Shahedul Hassan, Raqamli marketing qanday rivojlangan: Scopus ma’lumotlar bazasining bibliometrik tahlili ( Heliyon , 7- jild ), 12- son , 2021-yil, e 08603, ISSN 2405-8440/https :// doi da mavjud . org /10.1016/j . _ heliion .2021. e 08603. (https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405844021027067)

Xristian Tarchi, Eva Vennas Brante , Muhammad Jokar , Elham Manzari, Favqulodda vaziyatlarda masofaviy ta’limda bo‘lajak o‘qituvchilarning onlayn ta’lim haqidagi tasavvurlari: u qanday aniqlanadi va o‘z-o‘zini tartibga soluvchi ta’lim ko‘nikmalari u bilan qanday bog‘liq (Teaching and Teacher Education, 113-jild, 2022), 103669, ISSN 0742-051 X / https :// doi da mavjud . org /10.1016/j . _ tate .2022.103669. (https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S 0742051 X 22000403 )_

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2018-yil 20-oktyabrdagi: 841-sonli “2030 yilgacha barqaror rivojlanish sohasidagi milliy maqsad va vazifalarni amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori

Ma’murov B.B. Bo‘lajak o‘qituvchilarda akmeologik yondashuv asosida ta’lim jarayonini loyihalash ko‘nikmalarini rivojlantirish tizimi. – Toshkent, 2018. 180-b.

Rasulov I.M. Talabalarning loyihalash madaniyatini kompyuter texnologiyalari vositasida rivojlantirish. – Toshkent, 2018. 65-b.

Mamatov D.N. Elektron axborot ta’lim muhitida kasbiy ta’lim jarayonlarini pedogogik loyihalashtirish. – Toshkent, 2017. 50-b

Urazova M.B. Bo‘lajak kasbiy ta’lim pedagogini loyihalash faoliyatiga tayyorlash texnologiyasini takomillashtirish. – Toshkent, 2015. 41-b.

Mahmudov M.X. Ta’limni didaktik loyihalashning nazariy asoslari. – Toshkent, 2004, 87-b

Pashayeva M.X. Sovershenstvovaniye marketingovoy deyatelnosti pri ispolzovanii Internet-texnologiy. – Moskva, 2009, kandidat ekonomicheskix nauk, 55-s

Barishnikov K. Formirovaniye integrirovannoy sistemы internet-marketinga. – Donetsk, 2020. – s.38.

Zabelina G. Metod proyektov v sisteme vыsshego professionalnogo obrazovaniya, 2009. – Moskva, kandidat pedagogicheskix nauk kandidat, 126-s

Obidenkova V. Internet-proyektirovaniye kak sredstvo professionalnoy podgotovki studentov pedagogicheskix vuzov. – Moskva,2018 kandidatskaya,143-s

Golovenchik G. Stanovleniye i razvitiye sifrovoy ekonomiki v sovremennыx usloviyax globalizatsii. – Minsk2019. – s. 89.

M. Jennifer, Social Media Technology Usage in Project-Based Learning: A Case Study, A Dissertation Submitted to the Faculty of Concordia University-Wisconsin, 2020,90-s

Alison J. Purvis, Helen M. Rojer, Sue Bukingem, Oliy taʼlimda o‘qish va o‘qitishda ijtimoiy mediyadan foydalanish bo‘yicha tajriba va istiqbollar (Ochiq xalqaro taʼlim tadqiqotlari jurnali, 1-jild, 2020-yil), 100018, ISSN 2666- 3740,

https :// doi da mavju . org /10.1016/j . _ ijedro .2020.100018.

Van Deyk Ommaviy axborot vositalari foydalanuvchilari tarkibidagi nazariy agentlik (Madaniyat va jamiyat, 31(1), 2009), 41-58-betlar. https :// doi da mavjud. org /10.1177%2 F 0163443708098245.

A. Purvis , H. Rojer, S. Bukingem , Jalb qilish yoki chalg‘itish: Oliy ta’limni o‘rganish uchun ijtimoiy mediyadan foydalanish ( Talabalar ishtiroki va tajribasi jurnali , 5(1), 2016), 1-5-betlar. http :// shura saytida mavjud . shu . ac . Buyuk Britaniya /12274/

AS Arora va SA Sanni, J. Promot. Ijtimoiy mediya marketing tadqiqotlarining o‘n yillik boshqaruvi ( Jurnal ning Rag‘batlantirish Menejment: Tadqiqot sintezi, yangi mavzular va yangi yo‘nalishlar , 25(4) 2019 yil), 476-499-betlar.

Yu.-K. Chang , K.-H. Ku va Ch.-H. Chen , Ijtimoiy mediya tahlillari: TripAdvisor dan Xilton mehmonxonasi reytinglari va sharhlarini ajratib olish va vizualizatsiya qilish ( Int . J. Inf . Manag . , 48, 2019), 263–279-betlar.

Muhammad Faruk , Mahfuzur Rahmon, Shahedul Hassan, Raqamli marketing qanday rivojlangan: Scopus ma’lumotlar bazasining bibliometrik tahlili ( Heliyon 7, 2021) e 08603

Alison J. Purvis , Helen M. Rojer, Sue Bukingem , Oliy ta’limda o‘qish va o‘qitishda ijtimoiy mediyadan foydalanish bo‘yicha tajriba va istiqbollar (Ochiq xalqaro ta’lim tadqiqotlari jurnali, 1-jild, 2020), 100018, ISSN 2666-3740, Onlayn https :// doi da mavjud . org /10.1016/j . _ ijedro .2020.100018. (https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666374020300182 )

KG, Estes, O‘rganishga asoslanadi: chaqaloqlarning so‘zlarni o‘rganish uchun ona tilining tovush naqshlaridan foydalanishi (Journal of Experimental Child Psychology, 126, 2014), 313-327-betlar.

Kodreanu T., Komb Chelik K. Veb-kameralarning multimodal interaktiv ta’limga ta’siri ( ReCALL , 25(1), 2013), 30-47-betlar.

Erena O., Henderson DJ. Farzandlarimizga ko‘proq uy vazifasini berib vaqt ajratamizmi? (Ta’lim iqtisodiyoti sharhi, 30 (5), 2011), 950-961-betlar.

Rinaldi A.M. Lingvistik xususiyatlar va audiovizual xususiyatlarga asoslangan multimediya ontologik modeli (Information Sciences, 277, 2014), 234-246-betlar.

Ronni Sherer, Sara K. Xovard, Jo Tonder, Fazilat Siddi, Oliy taʼlimda onlayn o‘qitish va o‘qitish uchun o‘qituvchilarning tayyorgarligini aniqlash: Kim tayyor? (Inson xulq-atvoridagi kompyuterlar, 118-jild, 2021), 106675, ISSN 0747-5632/Onlayn https://doi da mavjud. org /10.1016/j._chb.2020.106675. (https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S 0747563220304222 )

OECD, Eurostat va Statistika, UI f . ISCED 2011 Operatsion ko‘rsatmalari: Milliy taʼlim dasturlari va tegishli malakalarni tasniflash bo‘yicha ko‘rsatmalar ( OECD ) Publishing, 2015), 201787/9789264228368- uz

Ronni Sherer, Sara K. Xovard, Jo Tonder, Fazilat Siddiq Oliy taʼlimda onlayn o‘qitish uchun o‘qituvchilarning tayyorgarligini aniqlash: Kim tayyor? (Inson xulq-atvoridagi kompyuterlar, 118-jild, 2021), 106675, ISSN 0747-5632

TE Shim, S.Y. Li Kollej: Kollej talabalarining COVID- 19 favqulodda vaziyatlarda masofaviy ta’lim tajribalari (Bolalar va yoshlar xizmatlari sharhi, 119, 2020), p. 105578, 10.1016/ j . bola yoshlar .2020.105578

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Copyright (c) 2022 Экономика и образование