Abstract
The essence of franchising has been discovered in the state, its positive impact on the development of entrepreneurship in the country, the competitiveness of products, work and services, the rights and obligations of contract participants, capitalization and recognition of the franchise object in the accounting chart, requests to reflect the business processes associated with them in the accounting chart and financial reporting.
References
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 1 январда ПФ-60-сонли “2022 — 2026 йилларга мўлжалланган янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида” Фармони. https://lex.uz/docs/5841063.
Франчайзингга бухгалтерлик ёндошуви. Нурбек Ризаев. Мақола. https://www.norma.uz
Бехзод Болиев. Франшизинг шартномаси: уни ҳуқуқий тартибга солишнинг хусусиятлари http://huquqburch.uz
Давлетов И. Аграр соҳада интеллектуал мулк объектлари ҳисоби ва аудити масалалари. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация автореферати. Тошкент. 2018 й.
Шайхов А.Э., Юсупов Ю., Зокиров Э., Ибрагимов Н., Қосимов Н., Толибжонов Н. Ўзбекистон тадбиркорлари учун франчайзинг бўйича қўлланма. Услубий қўлланма. Тошкент, 2008 й.
Котлер Ф. К73 Маркетинг менеджмент. Экс пресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. С. Г. Бо‐ жук. — СПб.: Питер, 2006. — 464 с: ил. — (Серия «Деловой бестселлер»).
Дельтей Ж. Франчайзинг/ La franchise commercial / пер.с франц. Под.ред. В.И.Черенкова. – СПб.: Издательский Дом «Нева».2003.-128 с.
Булыга Р.П. Аудит нематериальных активов коммерческой организации. Правовые, учетные и методологические аспекты: учеб. пособие / Р.П. Булыга. — М.: ЮНИТИ, 2008 (Ульяновск).
Борейко Н.А. Бухгалтерский учет и анализ эффективности франчайзинговых операций в системе управления интеллектуальной собственностью. Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата экономических наук. 2016 г. Минск.
Балакирева Н.М. Учёт и аудит нематериальных активов: диссертация на соискание ученой степени канд. экон. наук :08.00.12 / Н.М. Балакирева. — М., 2005.
Кац Р.Б. Франчайзинг: построение предприятия, бухгалтерский учет, правовые аспекты / Р.Б. Кац. – М. : ГроссМедиа, РОСБУХ, 2011. –136 с.
Горбунов А.А., Мамонтов К.В. Маркетинговая концепция продвижения франшиз брендовых товаров. – СПб.: Астерион, 2016. – 164 с.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Economics and education