РАҚАМЛИ ЎЗГАРИШЛАР ШАРОИТИДА ЎЗБЕКИСТОНДА ХИЗМАТЛАР БОЗОРИНИНГ РИВОЖЛАНИШ ҲОЛАТИ ВА ЎЗГАРИШ ТЕНДЕНЦИЯЛАРИ
PDF

Kalit so‘zlar

хизматлар соҳаси
рақамли иқтисод
электронлаштириш
рақамли технологиялар
ЯИМ

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Бахромова, Д. (2022). РАҚАМЛИ ЎЗГАРИШЛАР ШАРОИТИДА ЎЗБЕКИСТОНДА ХИЗМАТЛАР БОЗОРИНИНГ РИВОЖЛАНИШ ҲОЛАТИ ВА ЎЗГАРИШ ТЕНДЕНЦИЯЛАРИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, 23(2), 410–414. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss2/a489

Abstrak

Ушбу мақолада янги Ўзбекистоннинг рақамли трансформацияси жараёнида хизмат кўрсатиш соҳасининг ўрни, соҳада рақамли технологияларни қўллаш истиқболлари, қўллаш йўналишлари, хизматлар соҳасини рақамлаштришдаги муаммолар илмий тадқиқ этилган. Соҳани ривожлантириш бўйича маълумотларнинг статистик таҳлили олиб борилган ва хизматлар бозорини ривожлантириш бўйича илмий асосланган таклифлар ишлаб чиқилган.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss2/a489
PDF

Bibliografik manbalar

INF – World Economic Outlook Database, 2019.

Мухаммедов М.М. ва бошқалар. Хизмат кўрсатиш соҳаси ва туризмни ривожлантиришнинг назарий асослари. Монография. – Самарқанд: Zarafshon, 2017 йил.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экс пресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. Божук С.Г. – СПб.: Питер, 2006. – 464 с.

Аванесова Г.А., Воронкова Л.П., Маслов В.И., Фролов А.И. Туризм, гостепримство, сервис. Словарь-справочник. Под ред. Л.П.Воронковой. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 367 с.

Тухлиев И.С., Ҳайитбоев Р., Ибодуллаев Н.Е., Амриддинова Р.С. Туризм асослари. Ўқув қўлланма. – Самарқанд: СамИСИ, 2010. – 247 б.

Очилов И.С. Хизмат кўрсатиш корхоналарида самарадорликни ошириш йўллари. Иқт. фан. ном. дис. автореф. – Самарқанд, 2010. – 28 б.

Қурбонов Ж.М. Хизмат, хизмат кўрсатиш, сервис. // “SERVIS”. Илмий-оммабоп журнал. 2009, 1-сон, 56-б.

Тухлиев И.С., Ҳайитбоев Р., Ибодуллаев Н.Э., Амриддинова Р.С. Туризм асослари. Ўқув қўлланма. – Самарқанд: СамИСИ, 2010. – 247 б.

Данное определение приводится, в частности, экспертами UNCTAD (The Transformative Economic Impact of Digital Technology, http://unctad.org/meetings/en/Presentation/ecn162015p09_Katz_en.pdf)

Алексеев И.В. Информационное обеспечение системы управления франчайзинговыми предприятиями. / И.В. Алексеев, Е.В. Рибокене. // Экономические и гуманитарные науки. 2015. № 1 (276). С. 105-110.

Калужский М.Л. Маркетинговые сети в электронной коммерции: институциональный подход. / М.Л. Калужский. – М., Берлин: Директ-Медиа, 2014. – 402 с.

www.stat.uz – Ўзбекистон Республикаси статистик маълумотлари асосида муаллиф томонидан тайёрланди.

Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитаси маълумотлари асосида муаллиф томонидан ишлаб чиқилган.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim