ТИЖОРАТ БАНКЛАРИ ФАОЛИЯТИНИ МИЖОЗ НУҚТАИ НАЗАРИДАН БАҲОЛАШ
PDF

Kalit so‘zlar

банк
банк маркетинги
муносабатлар маркетинги
пластик карталар

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Махамаджанов, А. (2021). ТИЖОРАТ БАНКЛАРИ ФАОЛИЯТИНИ МИЖОЗ НУҚТАИ НАЗАРИДАН БАҲОЛАШ. Iqtisodiyot Va taʼlim, (6), 280–287. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss6/a319

Abstrak

Мақолада тижорат банкларининг маркетинг фаолияти самарадорлиггини баҳолашнинг илмий назарий жихатлари ўрганилган. Тижорат банклари фаолиятини мижоз нуқтаи назаридан баҳолашга қаратилган методологик ёндашув таклиф этилган. Тижорат банкларида мижозлар билан муносабатларни ривожланишига банк томонидан таклиф этилаётган хизмат турларининг таъсири бахоланган. Олинган натижалар асосида тижорат банкларида мижозлар билан муносбатлар даражасига баҳо берилган.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss6/a319
PDF

Bibliografik manbalar

Ўзбекистон Республикаси Марказий банкининг статистик бюллетениь. Тошкент 2020 й.

Карабаев Н.А. Тижорат банклари фаолиятини camels рейтинг тизими асосида баҳолаш амалиёти ва уни такомиллаштириш. “Халқаро молия ва ҳисоб” илмий электрон журнали. № 5, октябрь, 2017 йил. www.interfinance.uz

Эргаш Рустамович Қурбонов Тижорат банклари фаолияти самарадорлигини баҳолаш ва банклараро рақобат шароитида уни такомиллаштириш масалалари тадқиқига янгича ёндошув хусусида // Science and Education. 2021. №8. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/tizhorat-banklari-faoliyati-samaradorligini-ba-olash-va-banklararo-ra-obat-sharoitida-uni-takomillashtirish-masalalari-tad-i-iga (дата обращения: 04.01.2022).

Dinesh, D. Management by objectives and the Balanced Scorecard: will Rome fall again? / D. Dinesh, E. Palmer // Management Decision. – l998. – 6 (36). – P. 363-369.

Ветрова Т. Н. Критерии оценки и направления повышения эффективности банковской деятельности. 08.00.10 – Финансы, денежное обращение и кредит. Диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук. Москва – 2019.

Корчагина, Е.В. Сбалансированная система показателей как инструмент управления развитием компании: сравнение российского и зарубежного опыта / Е.В. Корчагина // Проблемы современной экономики. – 2009. – N 4. – C. 13-18.

Кащеев, Р. Balanced Scorecard: новое заклинание или стратегия управления? / Р. Кащеев // Управление компанией. – 2002. – N 9. – С. 21-26.

Тошпўлатов Д.А. Банк активларидан самарали фойдаланиш даражаси ва унинг аудити. “Халқаро молия ва ҳисоб” илмий электрон журнали. № 5, октябрь, 2017 йил

Бозоров Р. Тижорат банклари молиявий барқарорлигини таъминлашни такомиллаштириш. 08.00.07 – Молия, пул муомаласи ва кредит. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. Тошкент – 2020. 9-бет.

Vishal Vyas, Sonika RaitaniSonika Raitani. A Study of the Impact of Relationship Marketing on Cross-Buying. April 2015Journal of Relationship Marketing 14(2):79-108. DOI: 10.1080/15332667.2015.1041352

Ebun Imouokhome Ebun and other. Relationship marketing: a sustainable tool for customer satisfaction in the nigerian banking industry. January 2020Journal of Sustainable Development 22(1):172-188

Ashton, J.K. and Pressey, A. (2004), "The regulatory challenge to relationship marketing in UK banking", International Journal of Bank Marketing, Vol. 22 No. 6, pp. 453-464. https://doi.org/10.1108/02652320410559358

Adamson, Ivana & Chan, Kok-Mun & Handford, Donna. (2003). Relationship marketing: Customer commitment and trust as a strategy for the smaller Hong Kong corporate banking sector. International Journal of Bank Marketing. 21. 347-358. 10.1108/02652320310498492.

Solangi, Benazir & Talpur, Urooj & Shaikh, Sanober & Mushatque, Tania & Channa, Muhammad. (2019). Relationship Marketing as an Orientation to Customer Retention: Evidence from Banks of Pakistan. International Business Research. 12. 133. 10.5539/ibr.v12n7p133.

Ganaie, Tawseef Ahmad, and Mushtaq Ahmad Bhat. "Relationship marketing practices and customer loyalty: A review with reference to banking industry." International Journal of Engineering and Management Research (IJEMR) 10.4 (2020): 118-125.

Лайкерт шкаласи (1-3), (1-5), (1-7) бўлган сонли қийматларни қабул қилувчи, омилларни баҳолаш учун фойдаланилувчи сон қийматлар ҳисобланади.

Муаллиф томонидан Ипотека банк АТИБ мижозлари билан ўтказилган анкета сўровномалари натижалари

Сўровнома муаллиф томонидан шакллантирилган, сўровнома бўйича ҳавола: https://forms.gle/a5P4DXWT4iGBqj7c9

SmartPLS пакет дастури асосида олинган натижалар

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Иқтисодиёт ва таълим