Abstrak
Ушбу мақолада Ўзбекистонда давлат-хусусий шерикчилиги асосида таълим соҳасини ислоҳ қилиш, уни янги босқичга кўтариш, замон талабларига биноан янги касбларни яратиш аҳолини ўқитиш, бу соҳада олиб борилган хорижий олимларнин таҳлиллари, соҳадаги мавжуд муаммолар ва бу муаммоларни ечими сифатида назарий асосланган таклифлар ишлаб чиқилган.
Bibliografik manbalar
Ишмуҳамедов Р., Абдуқодиров А, Пардаев А. Инновационные технологии в образовании” –Т.: Фан ва технология, 2008г.
Файзуллаева Н. Управление образованием и экономика. -Т.: Фан ва технология, 2018г.
Ходиев Б.Ю., Голиш Л.В. Методы и средства организации самостоятельной учебной деятельности (помощь студентам первой ступени): учебно-методическое пособие – Т.: ТГЭУ 2010г.
Толипов У., Усмонбоева М. Педагогическая технология. Теория и практика -Т.: Фан, 2005г.
Эгамбердиева Н, Исмоилова Х. Формирование экономической культуры студентов педагогического колледжа на основе технологического подхода. Учебное пособие.- Т.: Фан ва технология, 2011.
Хошимов К. и другие. Антология узбекской педагогики. –Т.: Ўқитувчи, 2010г.
Прохорова Мария Петровна, Семченко Анжелика Ахмеджановна Инновационная деятельность преподавателя вуза как фактор качества педагогического образования // Вестник Мининского университета. 2016. №1-1 (13). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/innovatsionnaya-deyatelnost-prepodavatelya-vuza-kak-faktor-kachestva-pedagogicheskogo-obrazovaniya (дата обращения: 13.09.2021).
Эшбоев А.Х. Бозор муносабатларига ўтиш даврида таълим тизимининг миллий иқтисодиётни ривожлантиришга таъсири. И.ф.н. илм. дар. олиш учун ёзилган дис.автореферати. – Тошкент, 2008.- Б.8
Рябушкин Б.С. Экономика образования. - М., МПУ, 2015. – С.24-26.
Газета.уз На базе двух государственных школ № 136 и № 141. Шайхонтохурского района Ташкента будут реализованы пилотные проекты государственно-частного партнерства (ГЧП) в сфере народного образования
Постановления Президента страны №ПП-3931 от 05.09. 2018 г. «О мерах по внедрению новых принципов управления в систему народного образования» https://lex.uz/ru/docs/3893414
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Иқтисодиёт ва таълим