ИННОВАЦИОН ИҚТИСОДИЁТ ШАРОИТИДА КИЧИК БИЗНЕС ВА ТАДБИРКОРЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ОБЪЕКТИВ АҲАМИЯТИ
PDF

Kalit so‘zlar

инновацион иқтисодиёт
кичик бизнес
тадбиркорлик
барқарор ривожланиш

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Махмудов, Ж. (2021). ИННОВАЦИОН ИҚТИСОДИЁТ ШАРОИТИДА КИЧИК БИЗНЕС ВА ТАДБИРКОРЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ОБЪЕКТИВ АҲАМИЯТИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, (6), 136–141. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss6/a294

Abstrak

Мақолада иқтисодиётни инновацион ривожлантириш шароитида кичик бизнес ва тадбиркорликнинг аҳамияти ва ўзига хос хусусиятлари ёритилган. Ўзбекистон Республикасида кичик бизнес ва хусусий тадбиркорликнинг ривожланиш динамикаси таҳлил қилинган. Шунингдек, кичик бизнес фаолиятини инновацион ривожлантиришнинг устувор йўналишлари таклиф этилган.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss6/a294
PDF

Bibliografik manbalar

Мирзиёев Ш. Янги Ўзбекистон стратегияси. – Тошкент: “O’zbekiston” нашриёти, 2021. 138 б.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги 2017 йил 7 февралдаги Фармони. https://lex.uz/docs/3107036

Муродова Н.Қ. Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорликни давлат томонидан қўллаб-қувватлашнинг назарий асосларини такомиллаштириш // Иқтисод фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. Т.: 2017. 272 б.

Ғафуров У.В. Кичик бизнесни давлат томонидан тартибга солишнинг иқтисодий механизмларини такомиллаштириш: Дис. авт. реф... иқт. фан. д-ри. Т., 2017. 30 б.

Aбдурахманова Г.К. Кичик бизнесда аҳолини муносиб меҳнат тамойиллари асосида иш билан таъминлашни такомиллаштириш. Иқтисод фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. Т.: 2016. 158 б.

Дусматов С.М., Тагаев Б. Тадбиркорликни ривожлантириш – аҳоли бандлигини таъминлашнинг асосий воситаси// Иқтисод ва молия. №11 2019 74-б.

Михайлов А.Г. Инновационные кредитования малого предпринимательства//Молодой ученый, 2012, №3. С.138.

Друкер П.Ф. Практика менеджмента. М.: ИД Вильямс, 2003.

Фатхутдинов Р.А. Инновационный менеджмент. – Спб.: Питер, 2004.

Секерин В.Д. Инновационный маркетинг: Учебник. ˗М.: ИНФРА-М, 2012.236 с.; Основы бизнеса /Под.ред. Ю.Б.Рубина. Учебник. 6-е изд., перераб. и дополн. ˗М.: Маркет ДС Корпорейшн, 2005. - 784 с.

www.stat.uz маълумотлари.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Иқтисодиёт ва таълим