Abstrak
Мақолада муаллифнинг кичик тадбиркорлик субъектлари фаолиятини инвестициялаш жараёнини ташкиллаштиришда давлатнинг роли ўрганилган ва таҳлил қилинган. Бунда кичик бизнес тадбиркорлик фаолиятини инвестициялашни давлат томонидан тартибга солишнинг иқтисодий механизмлари, давлат томонидан олиб бориладиган вазифаларни бажаришда унинг қонун ва қарорларига бозор қонунияти талабларидан келиб чиқиб амал қилиш хусусиятлари хусусида гапирилган.
Bibliografik manbalar
Мирзиёев Ш.М. Буюк келажагимизни мард ва олижаноб халқимиз билан бирга қурамиз.–Т.: ―Ўзбекистон НМИУ, 2017. – 488 б.
Basareva V.G. Maliy biznes Rossii: teoreticheskie osnoviy issledovaniya, modelirovanie, konsepsiya gosudarstvennogo regulirovaniya / pod red. A.S. Novoselova. – Novosibirsk: IEOPP SO RAN, 213 – 296 s.
Abdullaev YO., Karimov F. Kichik biznes va tadbirkorlik asoslari. – T.: Mehnat, 2010. - 349 b.
Abduraxmonova M.M. Kichik biznes va xususiy tadbirkorlik sub’ektlari faoliyatini davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlashni takomillashtirish. Dis. iqt. fan. nomz. - F., 2012.
Gafurov U.V. Kichik biznesni davlat tomonidan tartibga solishning iqtisodiy mexanizmlarini takomillashtirish. Monografiya. – T.: Moliya, 2016. – 208 b. 9
Jalilov, J. G. (2017). Hedonic motivations among uzbek consumers. ISJ Theoretical & Applied Science, 34- 41
Gafurov U.V. Development of small and medium business in Uzbekistan; past, today and the future perspectives // South Asian Academic Research Journals. Vol. 6 Issue 9, September 2016. – P.196-207. (№5. Global Impact Factor 0.675).
Djasurovna, S.(2020).Marketing asoslari. Архив научных исследований, 1(12). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1492
Djasurovna, S. (2020). Strategik marketing Toshkent –.Архив научных исследований извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1547
Djasurovna, S. (2020). Тармоқлар ва соҳалар маркетинги. Архив научных исследований,. извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1396
Ganijonovich, J. J. (2016). Importance motivational methods on marketing management in the light industry enterprises. SAARJ Journal on Banking & Insurance Research, 5
Jalilov, J. (2020). Корхоналарнинг маркетинг фаолиятида мотивация усулларини қўллаш зарурати. Архив научных исследований,
Ruzieva Dilobar Isomjonovnа Risks and ways to prevent them in developing the activities of small business entities. Journal of Management Value & Ethics. S pecial issue. Sept.-Oct. 21 Vol.11 No.04. SJIF 7.201 & GIF 0.626 ISSN-2249-9512.
Ўзбекистон Республикасининг “2021 йил учун Ўзбекистон Республикаси Давлат бюджети тўғрисида”ги Қонуни лойиҳаси ва 2021 йил учун Бюджетнома бўйича Ўзбекистон Республикаси Ҳисоб палатасининг хулосаси, Тошкент. 2020.-75 б.
Ўзбекистон Республикаси давлат статистика қўмитаси маълумотлари 2020 йил. https://www.stat.uz
Ипотека банк 2020 йил учун ҳисоботи https://www.ipotekabank.uz/upload/Anual%202020%20Uzb.pdf
Муаллиф ишланмаси асосида тузилган
Ўзбекистон республикаси Марказий банки статистик бюллетени 2021 йил 10 ойлик.Тошкент 2021. file:///C:/Users/Admin/Downloads/Telegram%20Desktop/MB-statistik-byulleteni-2021-yil-10-oylik.pdf
Ўзбекистон республикаси Марказий банки статистик бюллетени 2021 йил 10 ойлик.Тошкент 2021. file:///C:/Users/Admin/Downloads/Telegram%20Desktop/MB-statistik-byulleteni-2021-yil-10-oylik.pdf
Jalilov, J. (2020). Маркетингда истеъмолчига йўналтирилган мотивация назариялари. Архив научных исследований.
Jalilov, J. G. (2018). Use of Motivation Methods used to Motivate Media in Light Industry Enterprises. Economics and Innovative Technologies, 2018, 25.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Иқтисодиёт ва таълим