Abstrak
Мақолада тижорат банкларида кредит сўраб мурожаат қилган мижозларнинг ҳамда кафиллик тақдим этаётган юридик шахслар, якка тартибдаги тадбиркорлар ва жисмоний шахсларнинг кредитга лаёқатлилик даражасини аниқлаш зарур учун бўладиган турли хил кўрсаткичлар келтирилган. Шу билан бирга мижозларнинг кредитга лаёқатлилигини аниқлаш бўйича илмий адабиётларда маҳаллий ва хорижий олимларнинг фикрлари таҳлил қилинган. Шунингдек юзага келиши мумкин бўлган кредит рискларини камайтириш бўйича илмий таклиф ва хулосалар берилган.
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “2020-2025 йилларга мўлжалланган Ўзбекистон Республикасининг банк тизимини ислоҳ қилиш стратегияси тўғрисида” ги ПФ-5992-сонли Фармони 2020 йил 12 январ.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Микромолиявий хизматлар оммабоплигини ошириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПФ-4400-сонли Фармони 2019 йил 23 июль.
Ўзбекистон Республикаси Марказий банкининг “Тижорат банкларининг банк таваккалчиликларини бошқаришига нисбатан қўйиладиган талаблар тўғрисида”ги 2229-сонли низом. 2011 йил 25 май
Сорокин Александр Сергеевич “Построение скоринговых карт с использованием модели логистической регрессии” Интернет-журнал «НАУКОВЕДЕНИЕ» Выпуск 2, март – апрель 2014
Олег ГИЧАН, Екатерина ГОСПОДАРИК “Современная практика разработки скоринговых карт для розничных клиентов в белорусских банках” https;//www.nbrb.by/bv/ articles/10752.pdf Банкаўскі веснік, КРАСАВIК 2020
АЛЕШИН В.А., РУДАЕВА О.О., “Крединый скоринг как инструмент повышения качества банкоского риск-менеджмента в современных условиях” ТЕRRА ECONOMICUS 2012 Том 10 № 2 Часть 3
Е. В. Глинкина “Кредитный скоринг как инструмент эффективной оценки кредитоспособности” Финансы и кредит 16 (448) – 2011
Кабушкин С.Н. Управление банковским риском. Минск. 2006. С. 180.
Щербакова Т.А. Анализ финансового состояния корпоративного клиента и его роль в оценке кредитоспособности заемщика // Финансы и кредит. 2009. № 22
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим