Abstrak
Мазкур мақолада Ўзбекистон олий таълимини ривожлантиришда соҳага инвестицияларни киритиш керак эканлиги ифодаланди ҳамда инвестицияларнинг иқтисодий самарадорлигини баҳолашда алоҳида кўрсаткичлар тизимидан фойдаланиш зарурлиги илмий асосланилди
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёевнинг 2022 йил 28 январдаги “2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида” ПҚ-60-сонли фармони.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2023 йил 11 сентябрдаги “Ўзбекистон – 2030” стратегияси тўғрисида ПФ-158-сонли фармони.
Захарова Л.В. Формирование и развитие образовательных услуг. Авторефер. дисс. канд. эконом. наук. – Белград, 2022.
Маслова Д.В. Рынок образовательных услуг: методологические аспекты. Автореф. дисс. канд. эконом. наук. – Ярославль, 2002.
Сонь Т.А. Формирование рынка образовательных услуг. www.: marketing/spb.ru
Лукашенко М.А. Высшие учебное заведение на рынке образовательных услуг: актуальных проблемы управления. – М.: Изд. “Маркет. ДС.”, 2003. – 358 с.
Охунова Г.А. Ўзбекистонда таълим хизматлари маркетинги муаммолари. Тошкент давлат иқтисодиёт университети. – Т.: Иқтисодиёт ва молия, 2005. – 244 б.
Муҳаммедов М. ва бошқалар. Хизмат кўрсатиш соҳаси ва туризмни ривожлантиришнинг назарий асослари. Монография. – Самарқанд: “Зарафшон” нашриёти, 2017 йил. – 161 б.
Мирзаев Қ.Ж, Шавқиев Э.Ш., Жанзаков Б.К. Инновацион иқтисодиёт. Ўқув кўлланма. – Т.: “Инновацион ривожланиш” нашриёт-матбаа уйи, 2020. – 298 бет.
Mirzaev. K. The market livestock service of the Republic Uzbekistan // Spanish journal of rural development University of Santiago de Compostela. Volume II. No 2. Spain. 2011. P. 97-106.
Mirzaev, K. (2011). Approaches and issues for developing livestock services in Uzbekistan. Perspectives of Innovations, Economics and Business, PIEB, 8(2), 23-25.
Mirzaev, D.K., & Janzakov, B. (2020). The determinants of international tourism (in the example of CIS countries). European Journal of Molecular & Clinical Medicine, 7(2), 1125-1133.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2024 Iqtisodiyot va taʼlim