ИЛМ-ФАН ВА АМАЛИЁТ ТИЗИМЛАРИ ИНТЕГРАЦИЯСИ АСОСИДА КАДРЛАР ТАЙЁРЛАШ МЕНЕЖМЕНТИНИНГ НАЗАРИЙ, МЕЪЁРИЙ-ҲУҚУҚИЙ ВА УСЛУБИЙ АСОСЛАРИ
PDF

Kalit so‘zlar

глобаллашув
рақобатбардош
мастер-класс
йўл харитаси
технопарк
форсайт
технологиялар трансфери
стартап
акселератор марказлар

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Эргашев, Т. (2021). ИЛМ-ФАН ВА АМАЛИЁТ ТИЗИМЛАРИ ИНТЕГРАЦИЯСИ АСОСИДА КАДРЛАР ТАЙЁРЛАШ МЕНЕЖМЕНТИНИНГ НАЗАРИЙ, МЕЪЁРИЙ-ҲУҚУҚИЙ ВА УСЛУБИЙ АСОСЛАРИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, (3), 206–211. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss3/a120

Abstrak

Жаҳонда ривожланган мамлакатларнинг тараққиёт стратегияларини режалаштириш, ишлаб чиқиш, мувофиқлаштириш, бажарилаётган ишларни тартиблаш, назоратга олиш йўналишларини белгилаш вазифалари юқори нуфузли, рейтингли ва рақобатбардош ОТМлари ва ИТИларининг тажрибали в етук олимлари ҳамда илмий-тадқиқотчиларининг бевосита иштироклаир асосида амалга оширилади. Статистик маълумотлар таҳлили шуни кўрсатадики, жаҳон миқёсида муҳим аҳамиятга эга илм-фан янгиликлари ва инновацияларининг аксарият қисми, жумладан, ишлаб чиқариш амалиётига жорий этиладиган йирик лойиҳалар ва илмий янгиликлар ОТМ олимлари ва илмий-тадқиқотчилари фаолияти натижалари маҳсулидир.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss3/a120
PDF

Bibliografik manbalar

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги Қарори. ПҚ-2909. – Тошкент, 2017 йил 20 апрель. Манба: lex.uz

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Олий маълумотли мутахассислар тайёрлаш сифатини оширишда иқтисодиёт соҳалари ва тармоқларининг иштирокини янада кенгайтириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги Қарори. ПҚ-3151. – Тошкент, 2017 йил 27 июль. Манба: lex.uz

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Олий маълумотли мутахассислар тайёрлаш сифатини оширишда иқтисодиёт соҳалари ва тармоқларининг иштирокини янада кенгайтириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги Қарори. ПҚ-3151. – Тошкент, 2017 йил 27 июль. Манба: lex.uz

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги Фармони. ПФ-5847-сон. – Тошкент, 2019 йил 8 октябрь. Манба: lex.uz

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги Фармони. ПФ-5847-сон. – Тошкент, 2019 йил 8 октябрь. Манба: lex.uz Курбанов Ш., Сейтхалилов Э. Национальная программа по подготовке кадров: влияние на развитие общества. – Т.: Университет, 1999. – 103 с.

Ахунова Г. Ўзбекистонда таълим хизматлари маркетинги муаммолари: Монография. – Тошкент. – 2005. – 34-б.

Очилов А.О. Юқори малакали кадрлар тайёрлашни бошқариш самарадорлигини ошириш. Иқт. фан. докт.. … дисс. – Тошкент, 2019. – 84-б.

Курбанов Ш., Сейтхалилов Э. Национальная программа по подготовке кадров: влияние на развитие общества. – Т.: Университет, 1999. – 103 с.

Ergashev Tolqin Shokirovich (2020) MANAGING THE CONCEPT OF KNOWLEDGEBASED ECONOMY AND LIFELONG LEARNING IN THE CONTEXT OF GLOBALIZATION. Journal of Critical Reviews, 7 (15), 2426-2433. doi:10.31838/jcr.07.15.323 Неборский Е.В. Модели интеграции образования, науки и бизнеса в университетах США, Европы и Японии //Проблемы современного образования. 2011 г. – №1. – 48-59-с.

Инновационное развитие регионов – зарубежный опыт (организационные и экономические механизмы) // Под. ред. Лунева А.П., Петровой И.Ю. – Астрахань. Изд. дом “Астраханский университет”, 2009 г. – 140 с.

Andre, Louie. “72 Essential LMS ELearning Statistics 2020 Market Share Data Analysis.” Finances Online, 27 Mar. 2020, financesonline.com/25-essential-learning-management-system-e-learning-statistics-analysis-of-trends-data-and-market-share/.

Эшбоев А.Х. Бозор муносабатларига ўтиш даврида таълим тизимининг миллий иқтисодиётниривожлантиришга таъсири. И.ф.н. илм. дар. олиш учун ёзилган дис.автореферати. – Тошкент, 2008.- Б.8.

Рябушкин Б.С. Экономика образования. - М., МПУ, 1995. – С.24-26.

Ахунова Г.Н. Таълим хизматлари бозорида маркетинг фаолияти ва уни такомиллаштириш: И.ф.д.илмий даражасини олиш учун ёзилган дис.автореферати.-Т., 2004.- Б.45.

Keegan, Lewis, and Jameson Murphy. “79 Staggering Online Learning Statistics.” SkillScouter, 4 Oct. 2019, skillscouter.com/online-learning-statistics/.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим